نوشته شده توسط : azar yousefi

مسجد مراد پاشا آنتالیا

مسجد مراد پاشا آنتالیا

این مسجد که به دستور صدراعظم مراد پاشا ساخته شده است یکی از جاذبه های دیدنی تور لحظه آخری آنتالیا به شمار می رود . بنای این مسجد در سال 1570 بوده و به گونه ای ساخته شده است که بر روی یک 10 ضلعی واقع شده است این مسجد به وسیله یک گنبد پوشیده شده است و ستون های آن با سنگ های رنگی تزیین شده است . گردشگران تور آنتالیا عید 95 ستون های زیبای این مسجد در انتهای آن قرار دارند و به شکل سه گنبد می باشند . این مسجد بیرون از محوطه کاخ ها قرار گرفته است و همه ساله بسیاری از گردشگران تور آنتالیا 95 از این مسجد زیبا دیدن می کنند .

 


مسجد محمد پاشا آنتالیا

مسجد محمد پاشا آنتالیا

این مسجد در تور لحظه آخری آنتالیا مربوط به دوره عثمانی می باشد و یکی از مهمترین مساجد آن زمان به شمار می رود . این مسجد در قرن 18 ساخته شد و در منطقه کالکاپیسی آنتالیا قرار دارد . نمای این مسجد به صورت یک گنبد اصلی بزرگ است که سه گنبد دیگر از اطراف آن را احاطه کرده اند و داخل آن با آیه های قرآنی تزیین شده است . بسیاری از گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 از این مسجد زیبا دیدن می کنند .

مسجد محمد پاشا آنتالیا

 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: معرفی آنتالیا , درباره آنتالیا , دیدنیهای آنتالیا , مساجد معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا پنج ستاره

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت تور لحظه آخری آنتالیا در منطقه ساحلی بلک واقع شده است. در مجموع این هتل دارای پانصد اتاق می باشد. هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا تا مرکز شهر آنتالیا 39 km فاصله دارد و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 29 km  فاصله دارد.در نمای اصلی هتل ۳۸ اتاق بدون بالکن وجود دارد و دیگر اتاقها دارای بالکن ویژه می باشند. هتل آدورا گلف ریزورت تور آنتالیا عید 95 تقریبا در حدود یک km مرکز گلف ترکیه قرار گرفته است. امکانات هتل هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا : دارای رستوران با انواع غذاهای لذیذ و متنوع می باشد , صرافی که مسافران تور آنتالیا 95 مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهید . آسانسور , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , سرویس شبانه روزی , گاو صندوق , مرکز تجاری برای خرید , ترانسفر فرودگاهی , جکوزی , ماساژ , حمام سنتی و ترکی , سالن بدنسازی , اسکی روی آب , جت اسکی , ورزش قایق سواری , ایروبیک , شهر بازی ویژه کودکان , والیبال ساحلی , پینگ پنگ , اتاق بیلیارد می باشد که مسافران تور آنتالیا اکثرا از امکانات هتل استفاده می کنند.


هتل آدم و حوا آنتالیا پنج ستاره

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل آدم و حوا تور لحظه آخری آنتالیا در منطقه بلک آنتالیا در سال 2006 ميلادي تاسیس شده است. هتل آدم و حوا آنتالیا دارای 469 اتاق و ویلا می باشد که بسیار تمییز و زیبا می باشد. اکثر اتاق های هتل آدم و حوا آنتالیا 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم و حوا آنتالیا تا مركز شهر زیبای آنتاليا 45 km و تا فرودگاه 35 km می باشد. هتل آدم و حوا تور لحظه آخری آنتالیا دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , پارک تفریحی آبی , پرستار ویژه کودکان , کافی نت , استخر رو باز و سرپوشیده , سالن تنیس روی میز , فروشگاه که بتوانید مایحتاج و سوغاتی تهیه نمایید. سینما , جکوزی ,اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , آرایشگاه که بتوانید در مدت زمان اقامت نیز آراسته و مرتب باشید , سالن بیلیارد , ایروبیک و ساحل ویژه هتل می باشد. مسافران تور آنتالیا نوروز 95 از جمله مسافرانی هستند که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می نمایند.

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: معرفی هتل های آنتالیا , هتل های خوب آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , معروف ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

شهر قدیمی آنتالیا

شهر قدیمی آنتالیا یکی از مکان های تاریخی آنتالیا می باشد که توسط رومی ها ساخته شده است . دیوارهای اطراف این شهر بلند و به سمت دریا ختم می شوند و به همین علت امروزه از آن به عنوان قلعه محله کاله ایجی یاد می شود . در دوره سلجوقی این شهر پس از توسعه به بندرگاه تبدیل شد که امروزه یکی از آپار تاریخی آنتالیا به شمار می رود . طرح این قلعه به نوعی بازگو کننده زندگی و آداب و ذسوم مردم آن دوره می باشد .در تور آنتالیا نوروز 95 میتوانید از این مکان زیبا دیدن فرمایید.

شهر قدیمی آنتالیا

در داخل قلعه خانه های متعددی وجود دارد که همه آنها از سنگ و چوب ساخته شده اند . خانه های این قلعه همگی دو وجهی هستند . این قلعه شامل دو طبقه می باشد که در پایین آشپزخانه و انبار قرار گرفته است و در طبقه بالای آن محل سکونت صاحب خانه بوده است . در پایین این قلعه بندرگاهی وجود دارد که دومین بندرگاه مهم ترکیه به شمار می رود .در تور آنتالیا نوروز 95 میتوانید از این مکان زیبا دیدن فرمایید. این بندر گاه امروزه به یکی از مکان های تفریحی تبدیل شده است و گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 می توانند علاوه بر بازدید از این قلعه در بندر گاه آن از قایق های تفریحی نیز استفاده کنند .

شهر تاریخی میسیس آنتالیا

شهر تاریخی میسیس آنتالیا در نزدیکی یاکاپیناری و در حوالی شهر اسکندرون واقع شده است . این شهر از جمله جاذبه های آنتالیا می باشد که بر سر راه جاده ابریشم واقع شده است .در تور آنتالیا نوروز 95 میتوانید از این مکان زیبا دیدن فرمایید. در داخل این شهر و همچنین در اطراف آن ویرانه هایی از زمان رومیها به چشم می خورد که با سنگ فرش های آن مربوط به قرن 4 میلادی است . در این سنگفرش ها تصاویری از کشتی نوح و حیوانات آن نشان داده شده است . در امتداد جاده ویرانه های ییلان کاله و کاخ شاهمران بر فراز کوه سنگی بر بالای رودخانه جیحان به چشم می خورد . این مکان برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 بسیار دیدنی خواهد بود .

شهر تاریخی میسیس آنتالیا



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

پارک آبی آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا

این پارک زیبا که در ساحل کنیالتی قرار گرفته است یکی از جاذبه های تفریحی آنتالیا به شمار می رود . در این پارک زیبا شما گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 می توانید علاوه بر تفریح و استراحت از برنامه های شاد و متنوع که به صورت زنده اجرا می شود نیز لذت ببرید .این پارک تفریحی دارای انواع مختلفی از سرسره های آبی و بازیهای آبی متنوع می باشد همچنین می توانید بعد از تفریح به تماشای برنامه دلفین ها نیز بنشینید .در تور آنتالیا نوروز 95 بهترین لحظات را سپری کنید.

شهر باستانی پرگا آنتالیا

این شهر زیبا یکی از شهرهای تاریخی یونانی در تور آنتالیا نوروز 95 می باشد که یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می رود . این شهر در جنوب غربی ترکیه و در ساحل مدیترانه واقع شده است . پرگا یکی از زیباترین شهر های باستانی در دوره هلنی بوده است . معبد آرتمیس و خانه آپولونیوس ریاضیدان معروف یونانی نیز در این منطقه واقع شده است .

شهر باستانی پرگا آنتالیا

شهر پرگا که هزار سال پیش از میلاد ساخته شده است امروزه از این شهر باستانی برج ها ، ستون ها ، دروازه ها و استادیوم تخریب شده ای برجا مانده است که با زیبایی خاص خود بسیاری از گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 را به سمت خود جذب کرده است .



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,جاذبه های توریستی آنتالیا,بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا, ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل مجیک آنتالیا 



هتل مجیک آنتالیا دارای امکاناتی شامل استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده در هتل است و همچنین گفتنی است که مسافران تور آنتالیا نوروز 95 می توانند از امکانات این هتل به صورت رایگان بهره ببرند . از دیگر خدمات این هتل برای خانواده های عزیز زمین بازی کودکان میباشد تا خانواده ها بدون استرس از سفر خود لذت ببرند. همچنین پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته میباشد و در هر ساعتی از شبانه روز خدمات رسانی به مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میباشد.

 

هتل لارا پارک آنتالیا

 

هتل لارا پارک آنتالیا

 

این هتل 4 ستاره تا ساحل لارا صد متر فاصله دارد.اتاقهای هتل مجهز به اینترنت و بالکن است هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر روباز،استخر مخصوص کودکان،خدمات ماساژ و اتاقهای لوکس و مدرن است.تور آنتالیا نوروز 95 رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی را سرو می نماید.هتل تا مرکز شهر دوازده کیلومتر و تا فرودگاه هشت کیلومتر نیز فاصله دارد. اکثر مسافران تور آنتالیا نوروز 95 هتل لارا پارک آنتالیا را مناسب برای اقامت می دانند.



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های ارزان آنتالیا,هتل های مجلل انتالیا,, ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

این هتل پنج ستاره هتلی مدرن و مجلل  برای مسافرین تور آنتالیا است این هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل  استخر روباز ، سونا ،ماساژ ، حمام ترکی و بخار ،مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی ، شیرجه ، استخر سر پوشیده می باشد. همچنین از امکانات دیگر این هتل برای مسافرین تور آنتالیا خدمات نگهداری از کودکان نیز هست.اين هتل داراي سیصد و سی و چهار اتاق  استاندارد مي باشد.يک صرافي در هتل وجود دارد.دارای اتاق جلسه بسیار مجهز می باشد.اتومبيل کرايه در دسترس میهمانان قرار می گیرد.این هتل داراي کتابخانه است .ميهمانان ميتوانند در فعالیت های ورزشی مانند پرتاب دارت و پينگ پنگ شرکت کنند.


 هتل ددمان آنتالیا

هتل ددمان آنتالیا

هتل ددمان آنتالیا دارای موقعیت جغرافیایی عالی و مناسب برای مسافرین تور آنتالیا است ،وجود اقامتگاهها در سواحل آنتالیا سبب شده تا بالکن همه اتاق ها رو به کوه تاروس و دریا باشد.همچنین این هتل شامل یک پارک آبی و ساحل اختصاصی  است.این هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل اینترنت رایگان ،سیستم تهویه هوای مطبوع و تلویزیون با گیرنده ماهواره است.همچنین این هتل به مسافران خود باشگاه تناسب اندام با تجهیزات کامل، استخر آب گرم ، استخر بزرگ و باشگاه کودکان را برای مسافرین تور آنتالیا ارائه میدهد. وشامل شش تریا و رستوران هتل میباشدکه انواع غذاهای بین المللی و ترکی را سرو میکند.این هتل سه کیلومتر از مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد.و همچنین با فرودگاه پانزده کیلومتر فاصله دارد.دارای پارکینگ رایگان است.

مطالب مرتبط:

 


:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
هتل پنج ستاره ساحلی تایتانیک آنتالیا

هتل پنج ستاره تایتانیک

این هتل زیبا در منطقه لارا واقع شده است  و برای مسافرین تور آنتالیا دارای امکانات رفاهی رایگان از قبیل:سونا - حمام ترکی - جکوزی - تنیس - اسکواش -سالن بدنسازی - دیسکو - اروبیک - شطرنج - موسیقی زنده بسکتبال - والیبال - مینی فوتبال - اسکی روی آب - قایق -امکانات شارژی: ورزش‌های آبی - چتربازی -بولینگ - غواصی - ماساژ -  اینترنت است.فاصله این هتل ساحلی از مرکز شهر دوازده کیلومتر و از فرودگاه ده کیلومتر است

 


 

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هتل مجلل کروانسارای لارا ، که به شکل  U طراحی شده است و برای مسافرین تور آنتالیا بسیار جالب میباشد سبب شده تا تمام اتاق ها دارای  چشم انداز  زیبای دریا باشند. هتل دارای امکانات مدرن و خط ساحلی به طول  110000 متر است  
تفریحگاه ساحلی هتل  بسیار زیبا و بی نظیر است . مسافرین تور آنتالیا می توانند در هتل به فعالیت های متنوع روزانه و یا تفریحات شبانه بپردازند. زمینهای بازی نظیر دو زمین فوتبال و ورزشهای آبی متنوع در هتل وجود دارد.دارای شهر بازی ، زمین بازی، استخر آب گرم ،سرسره های آبی و برنامه های متنوع تفریحی و فعالیت های هیجان انگیز است.رستوران ای هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی، غذاهای متنوع مدیترانه ای ، آسیای شرق و لاتین را به صورت سلف سرویس سرو میکند.هتل از فرودگاه فقط ده کیلومتر و از مرکز شهر دوازده کیلومتر فاصله دارد.


 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
هتل تفریحی سیلایف فامیلی آنتالیا

هتل تفریحی سیلایف فامیلی آنتالیا

قابل توجه مسافرن تور آنتالیا

هتل زیبای سیلایف فامیلی،درسواحل کنیالتی قرار گرفته است و امکانات رفاهی گوناگون از قبیل اتاق با تراس ، ورزش های آبی و سر سره آبی،اینترنت رایگان ،استخر سرپوشیده و روباز به مسافران خود ارائه میکند. همچنین اتاق ها دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون با گیرنده ماهواره است و مناظر دیدنی دریا از تراس قابل رویت است و بسیار مورد توجه مسافرین تور آنتالیا میباشد.هتل تفریحی سیلایف فامیلی، دارای  هفت رستوران است که انواع  غذاهای بین المللی را سرو میکنند؛ و دارای نه تریا هست که غذا و نوشیدنی  به مسافران ارائه میکنند.دارای ورزشهای تفریحی از قبیل تیراندازی، تنیس  و استخر آب گرم که شامل سونا و حمام ترکی میباشد.دارای ترانسفر رایگان از هتل به شهر قدیمی و فرودگاه است و هر شب برنامه های تفریحی زنده برای مسافرین تور آنتالیا برگزار می شود.

هتل مرمر آنتالیا

این هتل پنج ستاره مناسب برای مسافرین تور انتالیا در بلندی  فالز قرار گرفته است ،و رو به  چشم انداز زیبای مدیترانه است.این هتل دارای طراحی بی نظیر و بسیار مدرن میباشد.و همچنین دارای تفریحات ورزشی نظیر قایقرانی در دریاچه مصنوعی است.این هتل در موقعیت جغرافیایی عالی واقع شده است.

مطالب مرتبط:

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ,هتل های خوب آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل پورت نیچر آنتالیا

هتل پورت نیچر آنتالیا پنج ستاره

هتل پورت نیچر آنتالیا

هتل پورت نیچر آنتالیا هتل زیبا و مرتب می باشد که در سال 2014 تاسیس شد و در فضایی به مساحت 50000 هزار متر مربع می باشد که در منطقه زیبای بلک قرار گرفته شده است. هتل پورت نیچر آنتالیا از 612 اتاق که هر کدام طراحی و چیدمان زیبایی دارد تشکیل شده است. هتل پورت نیچر آنتالیا حدود 27 km از فرودگاه بین المللی آنتالیا و 30 km از مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد. این هتل دارای ساحل ویژه برای خود دارد و در حدود ۲۰ متری با ساحل دریا فاصله دارد.هتل پورت نیچر آنتالیا دارای امکاناتی مانند : سالن بدنسازی , فروشگاه برای خرید مایحتاج و سوغاتی , اتومبیل برای کرایه که گردشگران تورآنتالیا بتوانند به گردش و تفریح بروند , اینترنت رایگان در همه طبقات هتل , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , والیبال ساحلی , آیروبیک , میز تنیس و بیلیارد , صندوق امانات برای مدارک مسافران تورآنتالیا , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه .

هتل پورت نیچر آنتالیا

هتل پورت نیچر آنتالیا

 مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل پورت نیچر آنتالیا ,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل تایتانیک بیچ آنتالیا

هتل تایتانیک بیچ آنتالیا  پنج ستاره

هتل تایتانیک بیچ آنتالیا

هتل تایتانیک بیچ آنتالیا در منطقه زیبای لارا تاسیس شده است. هتل تایتانیک بیچ آنتالیا در چهار km مرکز لارا و 35 km شهر آنتالیا قرار گرفته است. فرودگاه بین المللی آنتالیا در ۲۷ km هتل تایتانیک بیچ آنتالیا قرار گرفته است. هتل تایتانیک بیچ آنتالیادارای 9 طبقه و 580 اتاق دارد. هتل تایتانیک بیچ آنتالیا تا ساحل شنی زیبای آنتالیا با پیاده روی فقط پنج دقیقه فاصله دارد. هتل تایتانیک بیچ آنتالیا دارای امکاناتی مانند : رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه برای مسافران تور آنتالیا , آسانسور , سرویس شبانه روزی , اتاق بازی ویژه کودکان , سالن مجهز برای کنفرانس , استخر روباز و سرپوشیده مناسب فصلول مختلف , اینترنت رایگان وایرلس , پارکینگ رایگان , مجهز به سیستم تهویه , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , خشکشویی و لباسشویی که مسافران تور آنتالیا در مدت زمان اقامتشان آراسته و مرتب باشند , سالن مجهز بدنسازی , صرافی که مسافران عزیز بتوانند در کمترین زمان ممکن بتوانند مبادلات ارزی خود را انجام دهند , صندلی ویژه حمام آفتاب .

هتل تایتانیک بیچ آنتالیا

 مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل تایتانیک بیچ آنتالیا ,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل رویال هالیدی آنتالیا

هتل رویال هالیدی آنتالیا  پنج ستاره

هتل رویال هالیدی آنتالیا

در سال 2011 میلادی هتل رویال هالیدی آنتالیا در فضایی به مساحت 53 هزار متر مربع در منطقه زیبای لارا تاسیس است. هتل رویال هالیدی آنتالیا در 17 km مرکز شهر آنتالیا و 15 km فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است.هتل رویال هالیدی آنتالیا دارای 10 طبقه می باشد که بسیار مرتب و زیبا برای مسافران تور آنتالیا می باشد در مجموع 500 اتاق و سوییت مجهز دارد. هتل رویال هالیدی آنتالیا مجهز به اینترنت وایرلس است. هتل رویال هالیدی آنتالیا دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , آسانسور , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , لباسشویی و خشکشویی برای مسافران تور آنتالیا که در مدت زمان اقامتشان نیز آراسته و مرتب باشند همچنین ارایشگاه هم در هتل وجود دارد. سرو صبحانه در اتاق به در خواست مسافرین تور آنتالیا , اتومبیل برای کرایه , اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی , استخر فصلی , صرافی که مسافران تور آنتالیا بتوانند در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهند, میز بیلیارد و  پینگ پنگ از امکانات هتل رویال هالیدی آنتالیا می باشد.

هتل رویال هالیدی آنتالیا

 

هتل رویال هالیدی آنتالیا

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل رویال هالیدی آنتالیا ,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا پنج ستاره

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا در سال 2013  احداث شده است که دارای مساحتی بیشتر از 200 هزار متر مربع در منطقه زیبای بلک قرار گرفته است. هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا دارای 586 اتاق تمییز و مرتب با طراحی و دیزاینی متفاوت چیدمان شده است . هتل از فرودگاه بین المللی آنتالیا 27 فاصله دارد . هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا تا حدود یک km ساحل ویژه برای خود دارد که مسافران تور آنتالیا می توانند از این ساحل ویژه استفاده نمایند. هتل دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , تفریحاتی مانند موج سواری , استخر سرپوشیده و روباز فصلی , سالن ویژه بدنسازی , والیبال , اسکواش , ایروبیک , تیراندازی اتاق ماساژ برای مسافران تور آنتالیا که در زمان اقامت به استراحت و کسب آرامش بپردازند.حمام سنتی و ترکی و بخار , پرستار برای کودکان عزیز , پزشک , کافی نت و اینترنت و دیگر امکاناتی که برای آرامش مسافران تور آنتالیا مهیا شده است.

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا ,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل رز ریزورت آنتالیا چهار ستاره

هتل رز ریزورت آنتالیا

هتل رز ریزورت آنتالیا در بخش کمر ساخته شده است. هتل رز ریزورت آنتالیا دارای 123 اتاق از استانداردها برخوردار است که برای مسافران تور آنتالیا تدارک دیده شده است. هتل رز ریزورت آنتالیا با ساحل ۲۵۰ متر فاصله دارد. هتل رز ریزورت آنتالیا در یک km مرکز کمر و در 45 km مرکز شهر آنتالیا واقع شده است. هتل رز ریزورت آنتالیا با فرودگاه 50 کیلومتر و با مرکز شهر زیبای آنتالیا 40 کیلومتر فاصله دارد . هتل رز ریزورت آنتالیا دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس به صورت شبانه روزی , میز بیلیارد , تنیس روی میز , ورزش های آبی و فوتبال آبی , ایروبیک , استخر فصلی , استخر ویژه کودکان , اینترنت به صورت وایرلس , اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , مجهز به سیستم تهویه و دیگر امکاناتی که برای مسافران تور آنتالیا مهیا شده است.

هتل رز ریزورت آنتالیا

 

هتل رز ریزورت آنتالیا

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل رز ریزورت آنتالیا ,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

حمام روميها آنتالیا

حمام رومیها آنتالیا

در حمام روميهاي آنتاليا  كه امروزه به موزه اي جذاب تبدیل شده مجموعه ای  از  آثار باستان شناسي  جذاب را ميتوان مشاهده نمود . پیشنهاد می کنیم گردشگران تور آنتالیا عید 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .براي مسافران شهر آنتاليا كه بيشتر از اين شهر انتظار فضايي تفريحي را دارند اين موزه ميتواند جذابيت هاي خاص خود را داشته باشد  .مسافران تور آنتالیا 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .اين حمام در وسط جنگل هاي درختان كاج محل اقامت سورگون بنا شده است . اين محل  كه به خاطر داشتن  سواحل ماسه اي و درياي آرام و آبي  گردشگران تور آنتالیا نوروز 94 را به خود جذب مينمايد  . از اين رو برای رفاه حال گردشگران كليه امكانات تفريحي و رفاهی در اين مكان تعبيه شده است .

 

مطالب مرتبط :

حمام روميها آنتالیا

کسیک مناره آنتالیا



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: حمام روميها آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,اماکن تفریحی آنتالیا,مراکز دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

 

شهر قدیمی آنتالیا

این شهر توسط رومی ها ساخته شده است و دارای دیوار های بلندی می باشد که به دریا ختم می شوند و تحت حفاظت بوده است و به همین دلیل امروزه بنام قلعه محله کاله ایچی معروف می باشد . این شهر در دوره سلجوقی توسعه یافت و به بندرگاهی تبدیل شد که از آثار مهم تاریخی به شمار می رود . طرح و ساختارهای باستانی قلعه باز گوی شیوه زندگی ، آداب و رسوم و روابط اجتماعی مردم آن زمان می باشد . خیابان های بندر تنگ و باریک است . پیشنهاد می کنیم گردشگران تور آنتالیا عید 94 حتما از این شهر تاریخی دیدن نمایند

شهر قدیمی آنتالیا

 

شهر قدیمی آنتالیا

 

مسافران تور آنتالیا 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .داخل قلعه از خانه های متعددی تشکیل شده است که همگی آنها از سنگ و چوب ساخته شده اند . تمام این خانه ها دارای دو وجه می باشند یکی رو به خیابان با پنجره های کم و دیگری رو به باغ با پنجره های زیاد . در طبقه پایین آشپزخانه و انبار قرار داشته و صاحب خانه در طبقه بالا سکونت داشته است . بندرگاه پایین قلعه دومین بندرگاه مهم ترکیه به شمار می رود که امروزه فقط لنگرگاه قایقهای تفریحی است و بیشترین بعنوان گردشگاه از آن استفاده می شود . گردشگران تور آنتالیا نوروز 94 می توانند از این شهر و بندر زیبا دیدن نمایند .

 

مطالب مرتبط :

شهر قدیمی آنتالیا

شهر باستانی پرگا آنتالیا

غار دامالاش آنتالیا



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: شهر قدیمی آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,اماکن تفریحی آنتالیا,مراکز دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

 

دره عمیق پلدار یا کورپولو کانیون آنتالیا در 92 کیلومتری شمال شرق آنتالیا قرار گرفته است . این منطقه که در طول رودخانه ای کوهستانی واقع شده است دارای گونه های زیبا و متنوعی از گیاهان می باشد . در ادامه این پارک می توانید از دو منطقه دیگر یازدید کنید یک منطقه که به سمت شهر باستانی سلگه منتهی می شود و دیگری مرتفع ترین قله کوهستان دده گول .

پیشنهاد می کنیم گردشگران تور آنتالیا عید 94 حتما از این شهر تاریخی دیدن نمایند .

 

دره عمیق پلدار آنتالیا

در شمال شرقی آنتالیا وقتی به طرف تاشاگیل و بش کوناک می روید یک مسیر زیبا به پارک ملی دره پلدار منتهی می شود . مسافران تور آنتالیا 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .
این پارک دارای دو پل می باشد که بر روی رودخانه واقع شده اند این جاده در مسیر خود از میان جنگل های زیبا با آب های خروشان عبور می کند . هنگامی که به پارک می رسید به دره زیبایی برخورد می کنید که دارای گونه های گیاهی و جانوری مختلفی می باشد . این دره تا 14 کیلومتر در امتداد رودخانه پلدار امتداد پیدا می کند و عمق آن در بعضی مناطق به 400 متر می رسد .

در این پارک مکان هایی با لذیذترین ماهی های رودخانه ای آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا نوروز 94 می باشند .

 

مطالب مرتبط :

دره عمیق پلدار آنتالیا

پاموک کاله (پاموک قلعه)

حمام روميها آنتالیا



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دره عمیق پلدار آنتالیا ,دیدنی های آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,اماکن تفریحی آنتالیا,مراکز دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

این منطقه در 38 کیلومتری جنوب غربی آنتالیا و 15 کیلومتری شهر کمر واقع شده است و یکی از تفریح گاه های آنتالیا به شمار می رود که هر ساله بسیاری از گردشگران تور آنتالیا نوروز 94 را به سمت خود جلب می کند . این منطقه دارای مناظر زیبای کوهستانی و مناظر طبیعی زیبا می باشد که شامل درخت های نارنج و کاج است و مکان مناسبی برای پیاده روی به شمار می رود . مسافران تور آنتالیا 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

بلدیبی آنتالیا

 

بلدیبی آنتالیا

این منطقه جزو یکی از بهترین تفریح گاه های ترکیه نیز به شمار می رود . علاقه مندان به پیاده روی می توانند به این مکان زیبا مراجعه کرده و از طبیعت خوب آنجا لذت ببرند .

پیشنهاد می کنیم گردشگران تور آنتالیا عید 94 حتما از این مکان زیبا دیدن نمایند .

 

مطالب مرتبط :

شهر قدیمی آنتالیا

شهر باستانی پرگا آنتالیا

آسپندوس آنتالیا



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: بلدیبی آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,اماکن تفریحی آنتالیا,مراکز دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

شهر تاریخی میسیس آنتالیا

این شهر در حوالی شهر اسکندرون و در نزدیکی یاکاپینار وقع شده است . شهر تاریخی میسیس از جمله جاذبه های آنتالیا به شمار می رود و همه ساله عده زیادی از گردشگران تور آنتالیا نوروز 94 را به سمت خود می کشد . این شهر در سر راه جاده ابریشم واقع شده است و یکی از ویژگی های آن به شمار می رود .پیشنهاد می کنیم گردشگران تور آنتالیا عید 94 حتما از این شهر تاریخی دیدن نمایند .

در داخل شهر و اطراف آن ویرانه هایی از دوران رومیان و سنگ فرش های آن زمان به چشم می خورد که مربوط به قرن چهارم میلادی می باشد . در این سنگفرش ها تصاویری از کشتی نوح و حیوانات آن به چشم می خورد . در امتداد جاده ویرانه های ییلان کاله و کاخ شاهمران بر فراز کوه سنگی بر بالای رودخانه جیحان به چشم می خورد . مسافران تور آنتالیا 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

 

مطالب مرتبط :
شهر تاریخی میسیس آنتالیا

بلدیبی آنتالیا

دره عمیق پلدار آنتالیا

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: شهر تاریخی میسیس آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,اماکن تفریحی آنتالیا,مراکز دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد